Kariéra

BIOMAC - volná místa

Volná místa

Jsme největší výrobce a dodavatel ekopaliv z dřevní biomasy v ČR s 25 letou činností v oboru. Vyrábíme a dodáváme dřevěné brikety a pelety všech tvarů a velikostí včetně doplňkového zboží. Naše ekopaliva dodáváme domácnostem, firmám, supermarketům a to jak v ČR, tak i do zahraničí. 

 

  1. Obchodní zástupce pro Itálii
  2. Všeobecná účetní/personalistka
  3. Provozní ekonom/správce informačního systému
  4. Servisní a instalační technik

 

 


 

Obchodní zástupce pro Itálii

Koho hledáme

Pro další expanzi hledáme nového kolegu, který rozšíří náš obchodní tým prodeje ekopaliv do Itálie, a který se postará o stávající obchodní partnery a zároveň bude umět nacházet zákazníky nové.

Co vás čeká

  • Během tříměsíčního zaškolení do oboru výroby a prodeje paliv z dřevní biomasy se seznámíte s částí našich italsky mluvících odběratelů. Postupně si je převezmete a za účasti kolegy se s nimi v zahraničí osobně seznámíte a začnete se o ně starat.
  • Během roku jim budete psát a posílat aktuální cenové nabídky a telefonicky je povedete k objednávkám ekopaliv, které pak s oddělením logistiky v dohodnutých termínech vyexpedujete.
  • Pro osobní prezentaci našich výrobků, případně k vyřizování reklamací v zahraničí budete konat za našimi odběrateli služební cesty do Itálie navigačně vybaveným vozem.
  • Firmu budete reprezentovat taky na zahraničních výstavách, kde budete společně s kolegy aktivně prezentovat naše ekopaliva. Zahraničními cestami strávíte maximálně jeden týden v měsíci. Většinu času budete obchodovat z centrály v Uničově.
  • Z obchodních jednání budete pořizovat záznamy, doplňovat evidenci zákazníků a budete monitorovat spokojenost odběratelů s následným předáním informací zpětnou vazbou do firmy.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Samostatně jednat se zákazníky v zahraničí a reprezentativně vystupovat za firmu. Primárně hledáme obchodníka s vysokou školou v oboru obchod, ekonomika, podnikání, ale nezavrhneme ani šikovným člověkem se střední školou a vlastními zkušenostmi v zahraničním obchodu.
  • Cizí jazyky. Vaši budoucí klienti na Vás budou mluvit především italsky a je nutné, abyste jim i v telefonu dokonale rozuměli a mluvili s nimi na úrovni rodilého mluvčí.
  • Aktivně a bezpečně řídit vybavené služební vozidlo Hyundai i40 kombi doma i v zahraničí.
  • Z počítačových znalostí byste měli umět ve Wordu napsat lákavou nabídku a v Excelu vytvořit přehlednou tabulku klientů a jejich nákupů. Zaškolíme Vás v používání našeho firemního informačního a účetního systému K2 Atmitec.
  • Komunikovat a spolupracovat s kolegy v oddělení prodeje, marketingu, výroby a logistiky.

Co vám můžeme nabídnout

  • Zajímavou práci na trvalý pracovní poměr mezi fajn lidmi ve stabilní rodinné firmě, které se daří.
  • Možnost stát se úspěšným, dobře zaplaceným obchodníkem. Během zaškolovací tříměsíční zkušební doby si u nás vyděláte 25.000 - 30.000 Kč/měsíc. Jako samostatný obchodník si pak přivyděláte prémiovou provizi podle objemu prodaných ekopaliv. K tomu zákonné diety za zahraniční služební cesty.
  • Jako všichni naši zaměstnanci dostanete podle firemních výsledků letní příspěvek na dovolenou a zimní příspěvek vánoční.
  • Služební automobil k cestám za klienty v zahraničí.
  • Služební mobil i pro soukromé volání + benefitní volání pro rodinné příslušníky.
  • Slevy na firemní výrobky a služby.
  • Příspěvek na závodní stravování.

Pokud mluvíte italsky jako rodilý mluvčí a naše nabídka práce Vás zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis (s fotografií) a s motivačním dopisem na email: sekretariat@biomac.cz. Pečlivě čteme každý dopis a všem odpovídáme.

 

Všeobecná účetní/personalistka

Co vás čeká

  • Kompletní vedení podvojného účetnictví.
  • Účtování na střediska a zakázky.
  • Účtování a vedení pokladny, vystavených a přijatých faktur, bankovních výpisů (CZK, EUR), provádění plateb závazků.
  • Účtování skladových operací (příjemky, převodky, průvodky, výdejky).
  • Účtování interních dokladů (mzdy, zápočty, odpisy, uzávěrkové operace).
  • Vedení evidence majetku.
  • Zpracování mezd, vedení personální evidence.
  • Měsíční a roční účetní uzávěrky.
  • Evidence a zpracování daňových přiznání (DPH, daně z příjmu právnických a fyzických osob, silniční daně a příp. dalších).
  • Správa účetního archivu, příjmu a odesílání pošty, vyřizování běžné korespondence.
  • Zajišťování styku s bankou, finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení a dalšími institucemi.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Zkušenosti na pozici všeobecná účetní, včetně evidence mezd a personalistiky.
  • VŠ nebo SŠ vzdělání s maturitou ekonomického nebo finančního směru.
  • Praxi v oboru ekonomie a účetnictví min. 3 roky.
  • Znalost práce na PC – MS Office, účetní programy, znalost IS K2 vítána.
  • Samostatnost při práci, komunikativní schopnosti, aktivní pracovní nasazení.

Co vám můžeme nabídnout

  • Práci na trvalý pracovní poměr mezi fajn lidmi ve stabilní rodinné firmě, které se daří.
  • Garantovanou mzdu 24.000 – 30.000 Kč/měsíc.
  • Pracovní odměny při dosažení pracovního jubilea (každých 5 let).
  • Vzdělávací kurzy a školení.
  • Dovolená 20 dní + jeden den za každý odpracovaný rok (max. 25 dní).
  • Firemní program zvýhodněných telefonních tarifů i pro rodinné příslušníky.
  • Příspěvek v zimě na Vánoce a v létě na dovolenou.
  • Příspěvek na závodní stravování.

Pokud Vás naše nabídka práce zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis (s fotografií) a s motivačním dopisem na email: sekretariat@biomac.cz. Pečlivě čteme každý dopis a všem odpovídáme.

 

Provozní ekonom/správce informačního systému

Koho hledáme:

Pro posílení naší rodinné firmy hledáme nového kolegu do managementu společnosti, zkušeného odborníka na dohled nad finančním chodem firmy, který umí pracovat s informačními systémy a vytvářet z nich pro vedení firmy cílené rozbory a komplexní analýzy hospodaření vedoucí k dosažení finančních cílů společnosti.

Co Vás čeká - Vaše náplň práce:

  • Spravování Informačního systému K2, školení nových uživatelů.
  • Provádění finanční analýzy a finančního controllingu s cílem co nejefektivnějšího fungování výrobně-obchodní společnosti.
  • Příprava podkladů pro roční rozpočet na základě dat z IS K2 za předchozích období, aktuálních nákladů a plánovaných příjmů.
  • Sestavení a kontrola rozpočtu společnosti a jednotlivých provozů, kontrola překročení rozpočtů, analýzy typu skutečnost vs. plán.
  • Vytváření a projednávání finančních plánů a jejich změn s vedením společnosti i vedoucími výrobních závodů.
  • Hledání a předkládání návrhů na docílení vyšší rentability výroby a prodeje vycházející z IS.
  • Provádění operativních změn kalkulací podle vývoje obchodních, personálních a výrobních nákladů, promítání cenových změn do výrobků a služeb.
  • Komunikace a spolupráce s ostatními odděleními ve společnosti pro získávání vstupů pro analýzy.
  • Návrh a plánování nových systémových řešení pro rozvíjející se potřeby společnosti.
  • Podpora a reporting generálnímu řediteli, spolupráce se zahraničními pobočkami.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • VŠ vzdělání ekonomického směru s prokazatelnou samostatnou praxí v oblasti podnikové ekonomiky min. 3 roky.
  • Znalost firemních informačních systémů (K2 Atmitec, SAP, HELIOS, ABRA, apod.), analýz financí, controllingu.
  • Znalost databázových systémů (MSSQL), OLAP kostek.
  • Pokročilé znalosti MS Office, zejména MS Excel (kontingenční tabulky).
  • Znalost sledování firemních procesů (např. ekonomika, výroba, logistika, obchod).
  • Analytické myšlení, proaktivní přístup k práci a samostatnost.
  • Kreativita, organizační a komunikační dovednosti, kooperace při spolupráci s ostatními odděleními firmy.
  • Diskrétnost a firemní loajalitu považujeme za samozřejmost.

Výhodou bude, pokud budete umět:

  • Pokročilá znalost práce s Informačními systémy, velkou výhodou bude znalost práce v IS K2 Atmitec.
  • Znalost ekonomie, účetnictví a daní, delší praxe v obdobné pozici.

Co vám můžeme nabídnout:

  • Možnost stát se součástí firemního managementu rodinné firmy, úspěšným a dobře zaplaceným členem týmu.
  • Zajímavou práci na trvalý pracovní poměr ve stabilní rodinné firmě, které se trvale daří.
  • Důkladné zaškolení do struktury firmy a všech jejich aktivit, následné vzdělávací kurzy a doškolení.
  • Během 3 měsíční zkušební doby si u nás vyděláte 35.000,- Kč/měsíc.
  • Následně pak, jako samostatný provozní ekonom, dostanete podle osobních výsledků další prémie odvozené přímo od zisku firmy.
  • Jako všichni naši zaměstnanci dostanete podle firemních výsledků letní příspěvek na dovolenou a zimní příspěvek vánoční.
  • Služební mobilní telefon a výhodné ceny volání i pro rodinné příslušníky.
  • Slevy na firemní výrobky a služby.
  • Příspěvek na závodní stravování.

Pokud Vás naše nabídka práce zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis (s fotografií) a s motivačním dopisem na email: sekretariat@biomac.cz. Pečlivě čteme každý dopis a všem odpovídáme.

 

Servisní a instalační technik

Koho hledáme:

Z důvodu rozšiřování působnosti skupiny BIOMAC hledáme do našeho servisního a instalačního týmu spolehlivého spolupracovníka – instalatéra, mechanika, servisního technika pro zařízení tepelné techniky.

Co vás čeká

  • Krátkodobá montáž zařízení tepelné techniky u zákazníka v rámci Moravy – klimatizace, tepelná čerpadla, kotle, dopravníky.
  • Kompletace a montáž nových zařízení na dílně v Uničově - Brníčku.
  • Servis a odstraňování závad zařízení tepelné techniky – krátkodobé služební cesty v rámci Moravy.
  • Vedení servisní a provozní dokumentace o provedených montážích a servisech.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Úplné střední odborné vzdělání – nejlépe vyučen ve strojnické nebo stavební profesi např. instalatér, topenář, opravář, mechanik.
  • Řidičské oprávnění typu B.
  • Svědomitost, spolehlivost, odpovědnost, fyzickou a manuální zručnost, samostatnost při práci, aktivní pracovní nasazení, dobré vystupování.
  • Ochotu cestovat.
  • Svářečský nebo páječský průkaz výhodou.
  • Výhodou bydliště v Uničově a jeho okolí.

Co vám můžeme nabídnout

  • Zajímavou práci na hlavní pracovní poměr mezi fajn lidmi ve stabilní firmě.
  • Garantovanou mzdu 22 000 – 30 000 Kč/měsíc.
  • Dovolená 20 dní + jeden den za každý odpracovaný rok (max. 25 dní).
  • Firemní program zvýhodněných telefonních tarifů.
  • Vzdělávací kurzy a školení.
  • Příspěvek na stravování.

Pokud Vás naše nabídka práce zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis (s fotografií) a s motivačním dopisem na e-mail: centrala@BiomacEnergy.cz

Pečlivě čteme každý životopis a všem odpovídáme.

Zpět na seznam pozic

 


 

 

 

Čerpání podpory v Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost financován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky v rámci projektu „Vzdělávejte se pro růst! – pracovní příležitosti“

Odkaz na přehled čerpání:

Ekopaliva pro vásRSSDoporučitHlavní stránkalanguagecz|en|de